Voor de tweede keer op rij is RegioBank de grote winnaar van de Bankenmonitor (aug. 2018); hét grootschalige jaarlijkse tevredenheidsonderzoek van de Consumentenbond. Op alle fronten komt RegioBank als beste uit de test, met rapportcijfers die er niet om liegen: een 9,2 voor de algemene tevredenheid over de betaalrekening, een 8,6 voor service én voor internet- en mobiel bankieren en een 8 voor de kosten.

‘Zo trots als een pauw’

RegioBank directeur Rein Wispelweij: ‘Ik ben natuurlijk zo trots als een pauw, omdat onze klanten ons voor het tweede jaar op rij zo goed beoordelen. Naast de grote waardering voor onze online diensten, ben ik vooral heel blij dat onze klanten de service van onze Zelfstandig Adviseurs zo op prijs stellen.’

Bankenmonitor

De Bankenmonitor bundelt de opinies van maar liefst 12.000 consumenten. Zij worden gevraagd om een oordeel geven over:

  • Internetbankieren en de Mobiel Bankieren app
  • De kosten
  • Communicatie naar de klant
  • Service van de bank

RegioBank scoort daarbij op alle fronten het hoogst. Ook is het aantal klanten dat RegioBank een onvoldoende geeft bijzonder laag. En waar men bij andere banken vaak ontevreden is over de kosten, zijn klanten van RegioBank juist zeer tevreden.